Monday, February 28, 2011


1.1         PENDAHULUAN

Bersyukur ke hadrat Allah S.W.T kerana dengan limpah izin dan inayahnya,saya dapat menyiapkan kerja kursus mengenai “Sejarah Penubuhan dan Kegiatan Masjid di kampung saya”.Terima kasih yang tidak terhingga kepada Pensyarah saya iatu Ustaz Aziz Harjin kerana banyak membantu dan memberi maklumat,sepanjang kerja kursus ini dijalankan.Terima kasih yang  tidak terhingga juga kepada kawan-kawan sekelas yang banyak membantu dalam menyiapkan kerja kursus ini.Tidak lupa juga kepada ahli kelurga saya,terutamanya ibu saya,Faudziah Binti Musa kerana banyak memberi  sokongan dan dorongan,terutamanya semasa dalam proses untuk mendapatkan maklumat mengenai sejarah penubuhan masjid di kampung saya.Turut saya tidak lupakan kepada ahli-ahli jawatankuasa masjid iatu Tuan Hj. Abdul Razak b.Hj Said,imam besar Al-Syakirin,Husin b. Abdul Rahman selaku bilal, Hj.Zakaria b. Abdul Rahman selaku siak dan serta warga kampung yang banyak membantu sepanjang kerja kursus ini dijalankan.

No comments:

Post a Comment